דרוש/ה נציג/ת שירות למוקד הרשותי - מכרז מס' 31/24

תיאור התפקיד:
הנגשת שירותי הרשות והמידע לציבור התושבים באמצעי התקשורת השונים.
עיקרי התפקיד:
1. מתן שירות טלפוני אדיב ,מקצועי ומהיר לתושבי הרשות, אורחיה וגורמים פנים וחוץ שונים ברשות.
2. מתן מידע עדכני לציבור הרחב על כל המצוי והמתרחש ברשות (כגון: חסימת כבישים, מידע תיירותי, אירועי תרבות, תורנות, שביתות וכדו)
3. מתן מידע לציבור בעתות חירום ובאירועים חריגים (תנאי מזג אוויר, פיגועים, מלחמה)
4. קבלת פניות התושבים: הזנת נתוני הטיפול בפניות התושבים למערכות הממוחשבות הייעודיות
5. קבלת פניות והעברתן לטיפול ביחידות השונות ברשות, הנחיה והפעלה של גורמים בשטח בהתאם לצורך.
6. זיהוי הגורם המטפל לאחר תשאול אדיב ומקצועי בהתאם לשאלות מבררות
7. בקרה מיידית על הטיפול בפניות וסגירת הפנייה ע"י היחידה הרלוונטית.
8. הפניית התושב לגורם הרלוונטי ברשות בהתאם לצורך בליווי המידע הנדרש, פרטי התקשות, מסמכים נלווים.

דרישות התפקיד:
12 שנות לימוד או בגרות מלאה, תואר ראשון יתרון.
ניסיון מקצועי בתחום השירות-יתרון משמעותי

מאפיינים ייחודיים לתפקיד:
נכונות לעבודה וכוננות גם בשעות לא שגרתיות ומתן מענה בזמן חירום.
תודעת שירות גבוהה, כושר ביטוי גבוה בעל פה ובכתב, עבודה אל מול יישומי מחשב ומערכתCRM   ייעודית.

פרטים נוספים:

העסקה במשרה מלאה, 40 שעות שבועיות, א-ה
כפיפות לאחראית המוקד הרשותי,  לשכת מנכ"ל.
דירוג: מנהלי/מחר, מתח דרגות 36-38.

*מועמד עם מוגבלות זכאי להתאמות בהליכי הקבלה לעבודה. מתן עדיפות למועמד המשתייך לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם שאינה מיוצגת באופן הולם בקרב עובדי הרשות המקומית, אם הוא בעל כישורים דומים לכישורי שאר המועמדים.

להגשת קו"ח עד לתאריך 28.10 לחצו כאן

בהצלחה,
מועצה מקומית צור הדסה