למועצה מקומית צור הדסה דרוש/ה מנהל/ת השירות  לתושב  

ייעוד:
ניהול ואחריות על תחום השירות לתושב, באמצעות המוקד העירוני ואמצעים נוספים, הנגשת המידע הרשותי הפנים ארגוני והמידע לתושב .
בקרה ומשוב על תהליכי השירות, ככלי ניהולי בידי הרשות.
שימוש בטכנולוגיות חדשות להנגשה וניתוח נתונים לצורך שיפור השירות ,למידה ופרואקטיביות.

עיקרי התפקיד:

  1. ניהול מדיניות המוקד ככלי ניהולי בידי הרשות.
  2. ניהול המוקד בשגרה.
  3. ניהול המוקד בשעת חירום ובאירועי חירום
  4. שיקוף תמונת מצב רשותית העולה מניתוח המידע המתקבל במוקד, זיהוי וניתוח נתונים ומגמות
  5. בקרה ומשוב על תהליכי הטיפול בפניות במוקד וביחידות הרשות
  6. ניהול הידע הפנים ארגוני, מסע תושב ותהליכי העבודה הפנימיים בכדי לייצר את הממשק עבור התושב
  7. ניהול צוות נציגי השירות , כולל הנחייה והכשרה.

ניהול מדיניות השירות:

  1. גיבוש תוכנית עבודה ופיקוח על יישומה
  2. גיבוש נהלי היחידה בתיאום עם הנהלת הרשות
  3. שותפות בקביעת תקני השירות, אמנת שירות ומדיניות השרות הרשותית
  4. שידרוג מערכת ההפעלה במוקד בהלימה לטכנולוגיה מתקדמת בתחום

ניהול המוקד בשגרה כולל:

  1. פיקוח על ניתוב הפניות למקורות המידע המתאימים וליחידות הרלוונטיות ברשות.
  2. פיקוח על הפניית הטיפול בפניות אודות מפגעים והיבטים תפעוליים על פי קבועי הזמן המוגדרים ברשות.
  3. פיקוח על הטיפול בפניות שהופנו ליחידות השונות ברשות.
  4. פיקוח על העברת מידע עדכני לתושבים בתחומי השירותים שמעניקה הרשות.
  5. פיקוח על תחזוקת מערכות המחשוב והציוד במוקד.
  6. הכשרה של המוקדניות והרפרנטיות בכל יחידה
  7. שותפות ביצירת אמנת שירות ותפיסת שירות רשותית

 

ניהול המוקד בחירום כולל:

  1. איוש המוקד בהתאם לאופי האירוע וצפי הפניות.
  2. ניהול מרכז המידע לתושב בהתאם לסוג מצב החירום.
  3. הקמת חפ"ק (חדר פיקוד) לקליטה וניתוב של מידע המספק תמונת מצב לראש הרשות, למנהלי היחידות ולתושבים.
  4. השתלבות במערך החירום המקומי.
  5. ייזום הקשר עם שירותי ההצלה: משטרה, מד"א, כיבוי והצלה, רח"ל, פיקוד העורף והעברת ההנחיות המתקבלות לבעלי העניין ולתושבים.
  6. תיאום וקישור בין יחידות שונות ברשות.
  7. השתתפות בתרגילים של מצבי חירום המתקיימים ברשות.
  8. תדרוך ופיקוח על עבודת נציגי השירות הקבועים והמתגברים.

תנאי סף:

השכלה ודרישות מקצועיות:

יתרון לתואר אקדמי, שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ.

מנהל מוקד עירוני יחויב לסיים בהצלחה- קורס להכשרת מנהלי מוקד עירוני ברשויות המקומיות, לא יאוחר משלוש שנים מתחילת מינויו. עדכון שכרו מותנה בסיום הקורס כאמור.

ניסיון מקצועי-

נדרש ניסיון רלוונטי בתחום השירות במשך שנתיים לפחות.
יתרון לאורינטציה דיגיטלית ברמה גבוהה ויכולת לניתוח נתונים.

דרישות נוספות:

שפות- עברית ברמה גבוהה, יכולת ביטוי ברמה גבוהה בכתב ובעל פה.
יישומי מחשב- היכרות עם תוכנות הOFFICE

מאפיינים ייחודיים נדרשים בתפקיד:

  • יכולת ונכונות לעבוד בשעות בלתי שגרתיות
  • יכולת קבלת החלטות במצבי חירום
  • שירותיות גבוהה
  • יצירתיות בפתרון בעיות
  • עבודה מול מגוון גורמים ברשות ומחוצה לה
  • כושר ארגון וניהול ברמה גבוהה
  • יכולת ניהול צוות עובדים, הנעתם והנחייתם

מינהלה:
היקף משרה: 100% משרה

דירוג: המח"ר /מנהלי בהתאם לטווח של אחראי נושא
כפיפות: מנכ"ל הרשות

המודעה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
עדיפות לאוכלוסיות ייצוג בהתאם לחוק.


להגשת מועמדות עד לתאריך 20.6.2024 לחצו כאן

בהצלחה
מועצה מקומית צור הדסה