למחלקה לשירותים חברתיים וקהילתיים דרוש/ה מזכיר/ת מחלקה ואחראי/ת תקציב - מספר מכרז 12/24

עיקרי התפקיד:

  • ניהול משרד המחלקה ואחריות על ביצוע פעילויות אדמיניסטרטיביות: קביעת פגישות, הפקות צוותיות, מתן שירות ללקוחות המחלקה ועוד.
  • אחריות למימוש הכספי של ההחלטות הטיפוליות ברמת הפרט ו/או הקהילה כולל מעקב חודשי אחר הביצוע התקציבי ,בכפוף להנחיות המשרד.
  • אחריות וטיפול בזכאות של מקבלי השירות כולל חישוב, דיווח, אישור, עדכון, ומעקב ביצוע אל מול משרד הרווחה.
  • ריכוז ההיבט הכספי של הפרויקטים השונים של המחלקה ואו הצוות.
  • אחריות על התקשרויות ועבודה מול ספקים, טיפול בחשבוניות ,מעקב וביצוע אל מול אגף הכספים של הרשות.
  • מעקב אחר תקנים ודיווח למשרד על העסקת עובדים וקליטתם בתיאום עם מחלקת משאבי אנוש.
  • מתן מענה בתחום ההסעות לילדי החנ"מ בשיתוף עם מחלקת הסעות בחינוך.
  • השתתפות קבועה בישיבות צוות המחלקה.
  • ביצוע פעילויות נוספות על פי דרישת הממונה.

דרישות התפקיד:

"הפנים של המחלקה" תודעת שירות גבוהה
יכולת ביטוי וניסוח גבוהה בכתב ובע"פ
סדר וארגון ותשומת לב לפרטים
אחריות ו"ראש גדול", יכולת פתרון בעיות ויצירתיות
ניסיון בהנהלת חשבונות ובקרה תקציבית - יתרון
תואר אקדמי או חלופי בהתאם לחוק, ו/או תעודת הנהח"ש - יתרון
אוריינות דיגיטאלית גבוהה (ניהול יומן דיגיטאלי, הכרות עם מערכות מחשוב ברמת שימוש עצמאי,
יצירת טפסים דיגיטליים ,office כולל excel
נכונות לעבודה גם אחה"צ יום-יומיים בשבוע
נכונות ליציאה להכשרת חובה, קורס תחשבנים בתוך שנה מיום הקליטה

תנאי העסקה: משרה מלאה
כפיפות: למנהלת המחלקה לשירותים חברתיים וקהילתיים
דרוג:  37 –40 בדירוג המח"ר או 10-7 בדירוג המנהלי


להגשת מועמדות עד לתאריך 5.6.2024 לחצו כאן

בהצלחה,
מועצה מקומית צור הדסה